Piątek, 20 wrzesień 2019 
Imieniny:

REJESTR ZMIAN

Lp. Tytuł artykułu Data zmiany Opublikował Opis
10001. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 15:14 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10002. Stanowiska 2012-09-14 15:13 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10003. Stanowiska 2012-09-14 15:12 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10004. Stanowiska 2012-09-14 15:12 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10005. Stanowiska 2012-09-14 15:11 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10006. Sekretariat 2012-09-14 15:06 Małgorzata Chmiel aktualizacja treści
10007. Referat Rozwoju 2012-09-14 15:05 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10008. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 15:03 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10009. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 15:02 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
10010. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 15:02 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
10011. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 15:02 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
10012. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 15:01 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
10013. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 14:59 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
10014. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 14:55 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10015. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 14:54 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10016. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 12:36 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10017. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 12:17 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10018. Podstawowe informacje 2012-09-14 10:55 Jakub Urbaś aktualizacja treści
10019. Przetargi i zamówienia publiczne 2012-09-14 10:47 Marci Kozak aktualizacja treści
10020. Przetargi 2012-09-14 10:17 Michał Czuchra aktualizacja treści
10021. Przetargi 2012-09-14 10:16 Michał Czuchra dodanie artykułu
10022. Zam. pow. 14 000 euro 2012-09-14 10:16 Michał Czuchra aktualizacja treści
10023. Zam. pow. 14 000 euro 2012-09-14 10:16 Michał Czuchra dodanie artykułu
10024. 2012 2012-09-14 10:14 Michał Czuchra aktualizacja treści
10025. 2012 2012-09-14 10:14 Michał Czuchra dodanie artykułu
10026. Zam. do 14 000 euro 2012-09-14 10:12 Michał Czuchra aktualizacja treści
10027. Zam. do 14 000 euro 2012-09-14 10:11 Michał Czuchra dodanie artykułu
10028. Uchwały 2012-09-14 10:04 Marci Kozak aktualizacja treści
10029. 2012 2012-09-14 09:47 Marci Kozak dodanie artykułu
10030. 2012 2012-09-14 09:46 Marci Kozak dodanie artykułu
10031. Informacja pod nagłówkiem 2012-09-10 12:02 Elżbieta Piątek aktualizacja treści
10032. Informacja pod nagłówkiem 2012-09-10 11:57 Elżbieta Piątek aktualizacja treści
10033. Informacja pod nagłówkiem 2012-09-10 11:56 Elżbieta Piątek aktualizacja treści
10034. Informacja pod nagłówkiem 2012-09-10 11:56 Elżbieta Piątek aktualizacja treści
10035. Informacja pod nagłówkiem 2012-09-10 11:53 Elżbieta Piątek dodanie artykułu
10036. Przetargi i zamówienia publiczne 2012-09-10 11:49 Anna Jóźwiak usunięcie artykułu
10037. Obwieszczenia 2012-09-10 11:48 Anna Jóźwiak aktualizacja treści
10038. Stopka 2012-09-10 11:42 Magdalena Tęsna-Pitner aktualizacja treści
10039. Stopka 2012-09-10 11:38 Magdalena Tęsna-Pitner aktualizacja treści
10040. Stopka 2012-09-10 11:37 Magdalena Tęsna-Pitner aktualizacja treści
10041. Stopka 2012-09-10 11:36 Magdalena Tęsna-Pitner aktualizacja treści
10042. Stopka 2012-09-10 11:36 Magdalena Tęsna-Pitner aktualizacja treści
10043. Stopka 2012-09-10 11:35 Magdalena Tęsna-Pitner aktualizacja treści
10044. Stopka 2012-09-10 11:35 Magdalena Tęsna-Pitner aktualizacja treści
10045. Stopka 2012-09-10 11:32 Magdalena Tęsna-Pitner aktualizacja treści
10046. Stopka 2012-09-10 11:26 Magdalena Tęsna-Pitner dodanie artykułu
10047. Przetargi i zamówienia publiczne 2012-09-10 11:22 Marci Kozak aktualizacja treści
10048. 2012 2012-09-10 11:21 Anna Jóźwiak aktualizacja treści
10049. 2012 2012-09-10 11:21 Anna Jóźwiak aktualizacja treści
10050. 2012 2012-09-10 11:21 Anna Jóźwiak aktualizacja treści
strony:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197  198  199  200  201  202
Urząd Gminy Stoszowice Stoszowice
97 57-213 Stoszowice woj. dolnośląskie
tel (0-74) 816 45 10; fax (074) 818 10 59
NIP: 887-10-03-342; REGON 000544705
e-mail : gmina@stoszowice.pl
Sekretariat gmina@stoszowice.pl 074 816 45 10 
Sekretarz sekretarz@stoszowice.pl 074 816 45 11
Wójt wojt@stoszowice.pl 074 816 45 19
Skarbnik skarbnik@stoszowice.pl 074 816 45 15
Informatyk info@stoszowice.pl 074 816 45 14
  • Data aktualizacji: 2019-09-16 15:41:12
  • Licznik odwiedzin: 14863684