Poniedziałek, 8 marzec 2021 
Imieniny:

REJESTR ZMIAN

Lp. Tytuł artykułu Data zmiany Opublikował Opis
11751. Protokoły z Sesji RG 2012-10-15 11:56 Marci Kozak dodanie artykułu
11752. Kierownictwo Urzędu Gminy 2012-10-15 11:55 Michał Czuchra aktualizacja treści
11753. Kierownictwo Urzędu Gminy 2012-10-15 11:52 Michał Czuchra dodanie artykułu
11754. Wójt Gminy 2012-09-14 15:51 Małgorzata Chmiel aktualizacja treści
11755. Wójt Gminy 2012-09-14 15:50 Małgorzata Chmiel aktualizacja treści
11756. Rada Gminy 2012-09-14 15:38 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
11757. Wójt Gminy 2012-09-14 15:37 Małgorzata Chmiel aktualizacja treści
11758. Komisje Rady Gminy 2012-09-14 15:36 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
11759. Komisje Rady Gminy 2012-09-14 15:36 Małgorzata Kucharska dodanie artykułu
11760. Rada Gminy 2012-09-14 15:36 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
11761. Rada Gminy 2012-09-14 15:36 Małgorzata Kucharska dodanie artykułu
11762. Wójt Gminy 2012-09-14 15:36 Małgorzata Chmiel aktualizacja treści
11763. Wójt Gminy 2012-09-14 15:35 Małgorzata Chmiel dodanie artykułu
11764. Organy 2012-09-14 15:35 Michał Czuchra aktualizacja treści
11765. Organy 2012-09-14 15:34 Michał Czuchra dodanie artykułu
11766. Sekretariat 2012-09-14 15:14 Małgorzata Chmiel aktualizacja treści
11767. Referat Rozwoju 2012-09-14 15:14 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11768. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 15:14 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
11769. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 15:14 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11770. Stanowiska 2012-09-14 15:13 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11771. Stanowiska 2012-09-14 15:12 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11772. Stanowiska 2012-09-14 15:12 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11773. Stanowiska 2012-09-14 15:11 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11774. Sekretariat 2012-09-14 15:06 Małgorzata Chmiel aktualizacja treści
11775. Referat Rozwoju 2012-09-14 15:05 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11776. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 15:03 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11777. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 15:02 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
11778. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 15:02 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
11779. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 15:02 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
11780. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 15:01 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
11781. Referat Planowania i Finansów 2012-09-14 14:59 Małgorzata Kucharska aktualizacja treści
11782. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 14:55 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11783. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 14:54 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11784. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 12:36 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11785. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich 2012-09-14 12:17 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11786. Podstawowe informacje 2012-09-14 10:55 Jakub Urbaś aktualizacja treści
11787. Przetargi i zamówienia publiczne 2012-09-14 10:47 Marci Kozak aktualizacja treści
11788. Przetargi 2012-09-14 10:17 Michał Czuchra aktualizacja treści
11789. Przetargi 2012-09-14 10:16 Michał Czuchra dodanie artykułu
11790. Zam. pow. 14 000 euro 2012-09-14 10:16 Michał Czuchra aktualizacja treści
11791. Zam. pow. 14 000 euro 2012-09-14 10:16 Michał Czuchra dodanie artykułu
11792. 2012 2012-09-14 10:14 Michał Czuchra aktualizacja treści
11793. 2012 2012-09-14 10:14 Michał Czuchra dodanie artykułu
11794. Zam. do 14 000 euro 2012-09-14 10:12 Michał Czuchra aktualizacja treści
11795. Zam. do 14 000 euro 2012-09-14 10:11 Michał Czuchra dodanie artykułu
11796. Uchwały 2012-09-14 10:04 Marci Kozak aktualizacja treści
11797. 2012 2012-09-14 09:47 Marci Kozak dodanie artykułu
11798. 2012 2012-09-14 09:46 Marci Kozak dodanie artykułu
11799. Informacja pod nagłówkiem 2012-09-10 12:02 Elżbieta Piątek aktualizacja treści
11800. Informacja pod nagłówkiem 2012-09-10 11:57 Elżbieta Piątek aktualizacja treści
strony:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  189  190  191  192  193  194  195  196  197  198  199  200  201  202  203  204  205  206  207  208  209  210  211  212  213  214  215  216  217  218  219  220  221  222  223  224  225  226  227  228  229  230  231  232  233  234  235  236  237  238
Urząd Gminy Stoszowice Stoszowice
97 57-213 Stoszowice woj. dolnośląskie
tel (0-74) 816 45 10; fax (074) 818 10 59
NIP: 887-10-03-342; REGON 000544705
e-mail : gmina@stoszowice.pl
Sekretariat gmina@stoszowice.pl 074 816 45 10 
Sekretarz sekretarz@stoszowice.pl 074 816 45 11
Wójt wojt@stoszowice.pl 074 816 45 19
Skarbnik skarbnik@stoszowice.pl 074 816 45 15
Informatyk info@stoszowice.pl 074 816 45 14
  • Data aktualizacji: 2021-03-05 12:17:11
  • Licznik odwiedzin: 25663883